Followers

Tuesday 19 August 2014

Ostematrix VS Advanced Joint Health

Ramai juga yang tidak pasti apa bezanya kedua-dua supplemen ini dari segi fungsinya dan ramai yang tahu kedua-duanya bagus untuk kesihatan tulang dan sendi. Ada juga pengguna yang mendapat info yang tidak tepat mengenai cadangan supplemen yang bersesuaian dengan permasalahan kesihatan mereka.Mari saya kongsikan info mengenai perbezaan fungsi Ostematrix dan AJHT ya. Info ini saya perolehi daripada seorang doktor perubatan yang juga merupakan pengguna dan pengedar vitamin Shaklee.



Ostematrix memenuhi keperluan umum untuk kekurangan Calcium, Magnesium, Vitamin D dan lain-lain.Manakala Adv Joint Health Tab lebih khusus untuk sakit dan radang sendiDi antara akibat kekurangan calcium ialah radang sendi akan tapi ada sebab-sebab lain yang menyebabkan radang sendi. Inilah dia perbezaan AJHT dari segi fungsinya.Kalau rasa kurang kalsium (lenguh-lenguh pinggang, gigi rosak) boleh ambil Ostematrix.
Kalau sakit-sakit sendi (sakit lutut atau joint), boleh ambil AJHT.
Atau, ambil kedua-duanya sekali.
Nak dapatkan bacaan lanjut mengenai fungsi lain Ostematrix dan AJHT


Namun, kedua-duanya penting untuk perkembangan tulang dan sendi yang sihat! hoyeah.. Sangat sesuai untuk dihadiahkan kepada ibu bapa. 



MENCEGAH LEBIH BAIK DARIPADA MENGUBATI

JOM PM OR WHATSSUP FARAH SEKARANG!!!!
SPECIAL CONSULTANT
Nak tahu  lebih lanjut. boleh hubungi FARAH :  

Your Shaklee Independent Distributor; 

♥ Farah (ID 1070982) 

♥ Tel /SMS/WhatsApp/Telegram : 0109002674

♥ FB Fanpage & Blog : Farra Health & Beauty
 
♥ Email: farra2805@gmail.com








No comments:

Post a Comment