Followers

Saturday 4 October 2014

Cara Order

Cara Order

••Pengedar Sah Shaklee area KB Mall , UITM Kb, Tesco KB, Billion Kb,
Pengkalan Chepa, Tumpat, Pengkalan Kubor••

CARA ORDER 

As Salam dan Hai semua, yang mana nk order Shaklee dengan saya boleh ikut step seperti di bawah ni ya:
  • SMS/Whatsapp saya di 010-9002674 (FARAH) atau email ke farah.inani.azmin@gmail.com dan beri details produk mana yang nak dibeli. 
  • Jika tidak pasti produk mana yang sesuai untuk anda, anda boleh tanya saya dan saya akan suggest sebaik mungkin (insya Allah) produk mana yang sesuai untuk masalah anda. Atau boleh terus refer ke link ni untuk cadangan set popular Shaklee --> Cadangan Set Shaklee
  • Saya akan kirakan total semua haraga produk yang ingin dibeli include postage RM10 untuk semenanjung dan RM20 untuk Sabah Sarawak (free delivery for COD within Shah Alam).
  • Bila anda pasti ingin membeli dan membuat pembayaran, saya akan berikan akaun no bank CIMB dan Maybank untuk anda transfer or bank in duit.
  • Sila kemukakan bukti pembayaran samada dengan 'print skrin' atau pon 'snap picture' saja kepada saya melalui whatsapp atau email ke farah,inani.azmin@gmail.com
  • Barang akan dipos secepat mungkin dan akan sampai kepada anda dalam masa 1-3 hari bekerja insyaAllah.
Saya akan berikan khidmat nasihat selepas anda membeli dengan saya selama mana anda inginkan.


No comments:

Post a Comment